tisdag 22 oktober 2013

Viva la vida

En vecka kvar. EN VECKA. Kan knappt förstå det. En mellanlandning och 18 h i luften senare är jag där. I mitt andra hem. Inte gått så bra med boende så blir hotell 9 första dagarna. I Palermo Soho. Med balkong... Och pool på taket. Har jag sagt att jag älskar livet? Min bästa vän Victor från brasseland kommer va där tills 4 november sen kommer Julia i två veckor. Då blir det rödvin i stora mängder. Stekar. Mexikansk mat på älskade tacobox. Med en frozen margarita eller corona. Salladen på Oui Oui jag åt 2011 och i år. Häng på ett kafé med cykeln på väggen, konstigt men fint. Skulle kunna bo där. Är så övertaggad. Vin på balkongen. Hänga överallt i Palermo. Las Cañitas. Recoleta. Fixat en Buenos Aires lista på spotify. Alltså.... Viva la vida. Kan inte beskriva min glädje. Fan vad bra jag kommer ha det. I världens bästa stad. I mitt andra hem. Kommer inte kunna sova när jag är såhär freakin ÖVERTAGGAD!!!


Här kan man va


Här kan man va


Här kan man va


Å här kan man va


Hm. Årets nyårslöfte? Stjäla en ballong från födelsedagsbarnet (i detta fall var hen typ 25 men ändå)

BESITOS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar